Jag har ingenting att säga.

Jag visste att det skulle hända igen. Jag ville inte att det skulle hända igen.

Det hände igen.

Jag har ingenting att säga. Inga ord kan beskriva det här. Texter har publicerats, tal har hållits, tårar har fallit. Ingenting har förändrats.

Ord tar oss ingen vart. Det är dags för handling.

Jag är trött på hur det är. Jag vill att någon presenterar en lösning, jag vill att någon ersätter tidningarnas negativa rubriker med något som kunde vara ens en gnutta positivt. Bekymmer efter bekymmer – vi behöver inte ytterligare en sak att bekymra oss över.

Är mitt önskemål för svårt att förverkliga?

Låt denna bild få säga det jag vill ha sagt.

brussels-airport-bomb-1-640x480

Leave a Reply

